أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۹۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
پایش عملکرد شعب و ستاد بانک آینده طی دو هفته نخست مردادماه امسال، نشان از موفقیت‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های تخصصی دارد.
به گزارش پایگاه 598، پایش عملکرد شعب و ستاد بانک آینده طی دو هفته نخست مردادماه امسال، نشان از موفقیت‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های تخصصی دارد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده در شرایطی که مواردی همچون پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توام با نوسانات اقتصادی و تفاوت سود و منفعت سایر بازارهای سرمایه، ممکن است روند جذب منابع مالی در بانک‌ها و دیگر سازمان‌های پولی و اعتباری را متاثر سازد، خانواده فعال در شعب بانک آینده در قالب طرح «به‌سوی برتری»، موفق شدند طی دو هفته نخست مردادماه امسال، در شاخص‌های اجرایی همچون: افتتاح سپرده، تجهیز منابع، جذب مشتریان جدید، رشد منابع ارزان‌قیمت و همچنین سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، سیر صعودی داشته و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

بنابر این گزارش مدیران و سرمایه‌انسانی فعال در ستاد مرکزی نیز با مشارکت و هم‌یاری خانواده سختکوش شعب بانک توانستند؛ با اجرای طرح‌هایی ویژه در حوزه‌های بازارسازی، توسعه و جذب مشتریان و انعقاد تفاهم‌نامه‌های ارزشمند با شرکت‌های برتر و بزرگ کشور، تعامل منحصربه‌فردی را رقم زده و به پیشرفت‌های شایانی در این خصوص دست یابند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها