أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۰۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
رئیس‌جمهور گفت: با شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.
به گزارش پایگاه 598، رئیس‌جمهور گفت: با شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.

روحانی: اعتراف می‌کنم که روز‌های سختی داریم

روحانی طی سخنانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت:

* اعتراف میکنم که روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، در کنار کرونا، تحریم و در کنار تحریم، تحریف و در کنار تحریف، تهدید را داریم و نیز رسانه‌هایی که در خارج از کشور سعی می‌کنند امید را در کشور از میان ببرند که در این زمینه خبرنگاران و رسانه‌های داخلی می‌توانند اثرگذار باشند.

* به وزیر ارتباطات نیز دستور می‌دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه‌ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت مجانی را در اختیارشان قرار دهند.

* با شرایطی که بورس دارد صندوق‌های ما می‌تواند فعال‌تر بشود. بخش دولتی به تدریج بعد از سرمایه گذاری و به ثمر رساندن باید کم کم کنار بروند و صاحب سهام باشند و این برای آینده فعالیت آنها ثمر بخش تر است.

* با شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها