يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۲۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی افراد با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا مصاحبه‌هایی انجام داده و مباحثی در مورد آمارهای کرونا در کشور ارائه می‌دهند که به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی افراد با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا مصاحبه‌هایی انجام داده و مباحثی در مورد آمارهای کرونا در کشور ارائه می‌دهند که به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

واکنش وزرات بهداشت به ادعایی درباره آمار کرونا

سیما سادات لاری درباره صحبت‌های فردی با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا افزود: این فرد نه در کمیته علمی و نه در ستاد ملی کرونا عضویت ندارد و مباحث مطرح شده نیز به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

وی بیان کرد: آمارهای کرونا از ابتدا به صورت شفاف اعلام شده و حتی اولین آمارها دو روز قبل از انتخابات اعلام شده است. وزارت بهداشت یک وزارتخانه سیاسی نیست و سلامت مردم برای وزارت بهداشت اولویت اصلی است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بهتر است که افراد به جای اظهار نظرهای نادرست، به اطلاع رسانی و آموزش صحیح مردم در زمینه کاری خود بپردازند. در حال حاضر چیزی به اندازه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اهمیت ندارد و باید آموزش‌ها در این زمینه ارائه شود.

روز گذشته محمدرضا محبوب‌فر که خود را عضو ستاد مقابله با کرونا معرفی کرده بود در گفت‌وگو با روزنامه جهان صنعت مدعی شده بود: به عقیده بنده آمارهای اعلامی (تعداد مبتلایان و فوتی‌ها) یک ‌بیستم آمار حقیقی و واقعی است! که این ادعای بی‌اساس از سوی سخنگوی وزارت بهداشت تکذیب شد.

فرد مدعی مهندسی شدن آمار کرونا در ایران عضو ستاد ملی نیست

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محبوب‌فر که مطالبی از قول او درباره آمار کرونا در ایران منتشر شده بود، عضویت خود در ستاد ملی مقابله با کرونا را تکذیب کرد.

محمدرضا محبوب‌فر جامعه‌شناس و کارشناس اپیدمیولوژی بیماری‌های واگیر با تکذیب عضویت خود در ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا، گفت: من عضو هئیت علمی ستاد مقابله با کرونا نیستم و متأسفانه یکی از روزنامه‌ها که با من مصاحبه گرفته بود، سمت مرا به اشتباه عضو ستاد اعلام کرد.

او ادامه داد: من پس از انتشار این مصاحبه، با مسئولان آن روزنامه تماس گرفتم و اعتراض خود به این اشتباه را اعلام کردم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها