يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۹۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد این سازمان همراه با کمیته امداد از طریق پویش ایران همدل آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات محرم است.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد این سازمان همراه با کمیته امداد از طریق پویش ایران همدل آماده دریافت کمک‌های مردمی و نذورات محرم است.

بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور، مشارکت در پویش «ایران همدل» از طریق شماره‌گیری #۱۴* و یا واریز به شماره کارت 6277-6077-7777-7777 فراهم شده است.

ایران همدل، بزرگترین پویش مردمی ایران است که کمک‌های مردم را از طریق بهزیستی و کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رساند.

این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برای کمک به مددجویان این سازمان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

این پویش به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات آغاز شده است.
همه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از کمک های جمع آوری شده توسط این پویش بهره مند می شوند.

بر اساس اعلام بهزیستی، نذورات هیأت های مذهبی در جهت تهیه بسته های معیشتی، تهیه وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر و تامین لوازم بهداشتی، درمانی و دارویی برای همدلی با اقشار مختلف مددجویان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، سالمندان، مددجویان مقیم مراکز بهزیستی، خانوارهای تحت پوشش آسیب دیده از کرونا، دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، هزینه خواهد شد.

در پویش قبلی سازمان بهزیستی که در ماه رمضان امسال با عنوان «همدلی مومنانه» راه اندازی شده بود، در مجموع مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیرنقدی، جمع آوری و توسط سازمان بهزیستی و موسسات تحت نظارت این سازمان، بین جامعه هدف توزیع شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها