کد خبر: ۴۷۷۲۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
مدیر گالری مادر در گفتگویی مطرح کرد:
اگر عاشق عطرید و در دنیای ادکلن ها زندگی می‌کنید و دلتان برای نوشیدن یک فنجان قهوه گرم در کنار پنجره، درحالی‌که عطر محبوبتان را انتخاب می کنید، به کافه عطر مادر در خیابان ولیعصر مراجعه کنید.
رپرتاژ/ این روزها کافه‌هایی با طراحی‌ها و نورپردازی‌های متنوع که هرکدام گروه خاصی از افراد عاشق قهوه را به ‌خودش جلب می‌کند، در جای‌جای تهران دیده می‌شود. اما اگر عاشق عطرید و در دنیای ادکلن ها زندگی می‌کنید و دلتان برای نوشیدن یک فنجان قهوه گرم در کنار پنجره، درحالی‌که عطر محبوبتان را انتخاب می کنید، به کافه عطر مادر در خیابان ولیعصر مراجعه کنید. استفاده از میز کافه هیچ محدودیت زمانی ندارد و  شما آزاد هستید تا هر وقت بخواهید در کافه گپ بزنید.


آقای کمالی مدیریت کافه را بر عهده دارد و با پرسنلی بسیار مجرب همیشه با انرژی و حس خوب خود از مشتریان پذیرایی می کند.

ایشان در گفتگوی کوتاهی نسبت به افزایش عطر و ادکلن تقلبی در بازار ابراز نگرانی کردند و گفتند: از زمان شیوع ویروس کرونا حدودا هفت ماه می گذرد و در این مدت هیچگونه عطر و ادکلنی وارد کشور نشده است و اجناسی که برخی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی با عنوان "عطر اورجینال با تخفیف خوب" به فروش میگذارند حتما تقلبی است و مردم عزیر میبایست از فروشگاه‌های معتبر و برند اقدام به خرید عطر و ادکلن کنند.

ایشان ادامه داد: ما در گالری مادر سرشار از حس خوب و مهربانی با چاشنی عطر و بوی قهوه، با بیش از چهار هزار برند از سراسر دنیا در کنارتون هستیم.

شما می توانید حین صرف قهوه و گپ و گفت در کنار دوستانتان، عطر های مورد نظرتون رو تست کرده و خریداری کنید.


ایشان تاکید کرد: مشتریان عزیز می توانند به صورت آنلاین سفارش خود رو ثبت بفرمایند تا به صورت رایگان برایشان ارسال بشود و بنده با شماره 09123200171 هر روز پاسخگوی عزیزان هستم.

گفتنی است كافه‌عطر مادر با ارائه گوشه‌ای دنج برای لذت بردن از قهوه و عطر در آدرس جدید خود در خ ولیعصر روبروی خ تخت طاووس جنب فروشگاه صنایع دستی، گالری مادر پلاک 2038، از ساعات ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز را دارد.

تلفن: 02188719702 تلفن همراه: 09123200171
آدرس: خ ولیعصر روبروی خ تخت طاووس جنب فروشگاه صنایع دستی گالری مادر
پلاک 2038

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها