يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۳۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
ده روز است که از طرف ایرانی خبری نیست
استراماچونی برای بازگشت به ایران تمایل دارد. او اکنون در خانه اش است و دوست دارد به استقلال برگردد و با یک قرارداد جدید کارش را شروع کند.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که این روزها بحث های زیادی در مورد حضور آندره آ استراماچونی در ایران وجود دارد، یوسف دانشیار مترجم سابق این سرمربی ایتالیایی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه نسبت به شایعات و اخبار این روزها در مورد استراماچونی واکنش نشان داد.


در حالیکه این روزها صحبت های زیادی پیرامون بازگشت آندره آ استراماچونی به ایران و قبول هدایت این تیم شنیده می شود و حتی برخی از مسئولین این تیم ادعا کردند که کارهای بازگشت او تا حدود زیادی انجام شده است، اما یوسف دانشیار مترجم سابق استراماچونی در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه اعلام کرد که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه استقلال برای استراماچونی ارسال نشده و مذاکرات انجام شده فقط در سطح توافقات شفاهی بوده است.


دانشیار که از نزدیکان و معدود افراد مورد اعتماد استراماچونی است و بطور کامل در جریان روند مذاکرات استقلال با سرمربی ایتالیایی قرار دارد، در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه درباره پیشنهاد باشگاه استقلال و شایعاتی که درخصوص حضور استراماچونی در قطر برای تماشای بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا منتشر می شود، گفت: این روزها اخبار تعجب برانگیزی را در مورد استراماچونی شنیده ایم و افراد مختلفی به صورت مداوم این خبرها را برای استرا می فرستند که خیلی از آنها حقیقت ندارد.


دانشیار افزود: از 10 روز گذشته تاکنون هیچ اتفاق جدیدی در روند مذاکرات استراماچونی با باشگاه استقلال رخ نداده است. استرا و مدیران استقلال با همدیگر مذاکره کرده اند و یک سری صحبت هایی انجام شده است که مذاکرات مثبتی بوده است. اما بعد از آن هرگز هیچ فعالیت رسمی از طرف باشگاه استقلال برای رسمی شدن قرارداد اتفاق نیفتاده است.


مترجم سرمربی سابق استقلال ادامه داد: پروسه ای که در ثبت یک قرارداد باید طی شود، شامل پیش نویس قرارداد و پیشنهاد هایی است که به صورت رسمی از طرف باشگاه ارسال می شود و نمایندگان استراماچونی و مدیران استقلال روی این مسئله با همدیگر بحث می کنند. من از اینجا می خواهم به اطلاع هواداران استقلال برسانم هیچ پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه استقلال به استراماچونی داده نشده است و اگر چه باشگاه استقلال برای بازگشت استرا به ایران ابراز علاقه کرده است ولی این درخواست رسمی و قانونی ارسال نشده است.


دانشیار در مورد ارسال پست ها و توئیت های حاوی درخواست هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی در فضای مجازی گفت: خود استراماچونی شخصا در جریان فعالیت های هواداران استقلال قرار دارد. او پیام های زیادی در اینستاگرام دریافت کرده و حتی هشتگی که برای بازگشت او در توئیتر داغ شده را دیده است. اما او دوست ندارد که با هواداران استقلال در این موضوع بازی شود و اخبار نادرست در اختیارشان قرار بگیرد.


وی ادامه داد: اصل ماجرا این چیزی است که مطرح کردم. استراماچونی برای بازگشت به ایران تمایل دارد. او اکنون در خانه اش است و دوست دارد به استقلال برگردد و با یک قرارداد جدید کارش را شروع کند اما در هر صورت این اتفاق برای استراماچونی، از سمت باشگاه استقلال رخ نداده است و اگر باشگاه بگوید که ما پول کافی نداریم و یا مشکل قانونی از طرف فدراسیون هست، استراماچونی این قضیه را درک میکند ولی موافق عدم شفافیت نیست.

 

 

پاستوره‌لو: دعوای حقوقی استرا و استقلال در فیفا باز است

دقایقی پیش نیز فدریکو پاستورلو مدیربرنامه آندره آ استراماچونی با انتشار پستی در صفحه شخصیش در اینستاگرام به نوعی صحبت های یوسف دانشیار در خصوص وضعیت فعلی استراماچونی را تأیید کرد. پاستورلو در این پست نوشته است:


«در واکنش به برخی از اظهارات اخیر مقامات باشگاه استقلال و همینطور گزارشات رسانه ای دیگر درخصوص بازگشت احتمالی آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، مناسب است که موارد زیر روشن شود:
در حال حاضر هیچ اقدامی جدی برای بازگشت استراماچونی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است و همچنین باید یادآور شد که در حال حاضر یک دعوای حقوقی بین استرا و باشگاه نزد فیفا مطرح است. بنابراین برای احتیاط و بنا به دلایل محرمانه، بهتر است که اظهار نظر بیشتری منتشر نشود و این در حالی است که استقلال دیدارهای حساسی را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و بهتر است که انتظارات افزایش پیدا نکند. چرا که این اوضاع به هیچ وجه به نفع تیم نیست. تیمی که آندره آ برای آن و طرفداران بی نظیرش آرزوی موفقیت می کند و برای آنها بهترین ها را آرزو می کند.»

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها