امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۷۴۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
بوژیدار رادوشوویچ پس از چند ماه امروز از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، رادوشوویچ که فصل را با ۱۰ کلین شیت از ۱۵ بازی به پایان رساند، در حالی از ترکیب خارج شد که ششمین دروازه‌بان برتر لیگ نوزدهم بود اما شکست سرخ ها در دربی ۹۳ سبب شد تا یحیی گل‌محمدی تصمیم به خروج از ترکیب بگیرد.

 

نکته جالب این که رادو آمار ۷۵٪ کلین شیت را در لیگ برتر ایران دارد و امیدوار بود این فصل برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود اما این طلسم برای او همچنان باقی ماند و باید نمایش حامد لک را از روی نیمکت تماشا کند.

 

پرسپولیسی ها که برای صعود نیاز به دو پیروزی مقابل التعاون دارند، باید امیدوار باشند که لک در این دو بازی دروازه را بسته نگه دارد و برخلاف دو بازی نخست، سرخ ها بتوانند به کلین شیت و پیروزی دست یابند.

 

در آخرین تمرین تیم پرسپولیس هم این شک به یقین تبدیل شد که بوژیدار کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و در حالی که به عنوان یکی از پنج ستاره خارجی شاخص در لیگ قهرمانان آسیا مطرح بود اما گل محمدی او را در ترکیب قرار نخواهد داد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها