أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۷۴۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
توضیح اینستاگرامی عضو هیات مدیره استقلال؛
با توضیحاتی که عضو اقتصادی هیات مدیره آبی‌ها بیان کرده است باید بازگشت استراماچونی به استقلال را دیگر کاملا منتفی دانست.
به گزارش پایگاه 598، پس از استوری جنجالی روز گذشته استراماچونی و گلایه‌های تند از شرایط و این‌که پیشنهادی برای وی مطرح نشده است، دیشب مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال که برای بازگشت آندره‌آ استراماچونی تلاش ویژه‌ای را انجام داد و حتی شکایت خود از مسئولان فدراسیون فوتبال را به قوه قضائیه برد و سعی کرد کار خود را بالاترین سطح پیش ببرد، توضیحاتی را درباره مربی ایتالیایی مطرح کرد.

او با انتشار استوری در صفحه خود از اختیار تام هیات مدیره به احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال برای مذاکره با استراماچونی و جلوگیری از یک غرامت سنگین خبرد داد و گفت که توافق شفاهی با این مربی ایتالیایی صورت گرفته و نظر مثبت استراماچونی برای بازگشت جلب شده است؛ اما قانون منع به کارگیری بازیکن و مربی خارجی باعث عدم ارسال قرارداد نهایی یا پیش نویس قرارداد شده و ارسال آن می‌توانست برای آبی‌ها تبعاتی را داشته باشد.

 

البته او در پایان پیام خود اعلام کرد که وظیفه اجرایی نداشته فراتر از وظایف خود اقداماتی را در قامت یک هوادار برای استقلال انجام داده و باید توضیحات بیشتر و تکمیلی درباره بازگشت مربی ایتالیایی از سوی احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها نیز منتشر شود.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها