يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۷۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دبل التعاون و تاریخسازی؛
سرخ‌پوشان پایتخت شب گذشته موفق شدند به یک رکورد ویژه مقابل رقبای عربستانی به دست آورند.
به گزارش پایگاه 598، سه فصل قبل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم التعاون عربستان برای نخستین بار با تیم‌های ایرانی همگروه شد و در دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال ایران شکست خورد؛ در آن مقطع، علیرضا منصوریان سکان هدایت آبی‌ها را برعهده داشت و زردپوشان عربستانی در تحمل شکست مقابل رقیب ایرانی خود دبل شدند.

 

شب گذشته این اتفاق برای شاگردان یحیی گل محمدی رخ داد؛ آن‌ها که که در دیدار رفت توانسته بودند به برتری یک گله برسند، دیشب نیز نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند تا اولین دبل پرسپولیس در ادوار لیگ قهرمانان آسیا مقابل رقبای عربستانی به ثبت برسد.

 

از سوی دیگر التعاون نیز در چهار تقابل‌اش با تیم‌های ایرانی (استقلال و پرسپولیس) دست خالی میدان را ترک کرد و به چهار شکست تن دادند؛ یحیی گل محمدی نیز که پیش از این با تیم ذوب آهن توانسته بود تیم النصر عربستان را دو بار متوالی شکست دهد، حالا با کسب دو پیروزی متوالی مقابل التعاون رکورد صددرصد پیروزی خود مقابل رقبای عربستانی حفظ کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها