يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۳۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
رئیس قوه قضاییه: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید جلوی کاهش ارزش پولی ملی کشور گرفته شود.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: کاهش ارزش پول ملی امری خسارت بار است و باید از تداوم کاهش آن جلوگیری شود.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد تا تورم در کشور کنترل، بازار مدیریت و آرامش مردم حفظ شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: این طور نیست که همه چیز را از چشم دشمن ببینیم؛ درست است که دشمن همواره دشمنی و توطئه می‌کند، اما به هیچ عنوان نمی‌تواند ما را متوقف کند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: حتماً با تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانیم از این شرایط، پیروزمندانه عبور کنیم.

وی افزود: همیشه رمز شکست دشمن، مردم ما بودند و باز هم بی تردید مردم خواهند بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز شاهد هستیم که توطئه‌ای جدید با پوشش حقوق بشر بر ضد کشور ما آغاز شده است که با آن تلاش می‌کنند مردان و زنان شجاع را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، قضایی، نظامی، امنیتی و بخش‌های مختلف، تضعیف کنند، از طرف دیگر قتل و جنایت را عادی جلوه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امروز بنیانگذاران قتل، غارت و شکنجه در عالم همان مدعیان حقوق بشر یعنی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی هستند که خودشان روش‌های جدید شکنجه کردن را آموزش می‌دهند.

وی افزود: کسی که زانو بر گردن فردی آزادیخواه می‌گذارد، به دنیا آموزش می‌دهد که چگونه بر گلوی آزادیخواهی در سراسر جهان زانو بگذارند.

رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر اساس آموزه‌های اسلامی و آموخته‌های امام و رهبری، وظایف خود را در حفظ حقوق بشر دنبال می‌کنیم و کاری به فضاسازی دیگران نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: کوچکترین خلاف حقی را بر خودمان جایز نمی‌دانیم و معتقدیم باید حقوق بشر به طور واقعی محترم شمرده شود.

وی این را هم گفت که دستگاه قضا و قضات با غیرت و شجاع ما می‌دانند که عمل به قانون و حق و عدل، وظیفه شان است و هیچ تهدیدی در دلشان اثر نمی‌گذارد و قطعاً شجاعت در این عرصه منجر به سعادت برای همگان خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها