کد خبر: ۴۷۸۵۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۲ مهر ۱۳۹۹
سوگواره «جاماندگان اربعین ۱۴۴۲» برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، این سوگواره به همت هیات رسانه انصار ولایت و بسیج دانشجویی دانشگاه صدا وسیما در بخش های «عکاسی»، «فیلم کوتاه» و «خاطره نویسی» برای تمامی افراد و علاقه مندان سراسر کشور بدون محدودیت خاصی برگزار می شود.


عکس های ارسالی باید با فرمتJPE و JPEG  باشند و بنابر تشخیص دبیر سوگواره عکس هایی که ویرایش اثر با سیستم های نرم افزاری  بیش ازحد متعارف باشند، پذیرفته نخواهد شد.

همچنین فیلم کوتاه ارسالی هم باید با فرمت MP۴و حداقل یک دقیقه و حداکثر ۵ دقیقه باشد و در بخش خاطره نویسی هم آثار باید ۳خط (۶۰ کلمه) تا ۸ خط ( کلمه ۳۰۰) به صورت تایپ شده و به صورت پیام در فضای مجازی به دبیرخانه ارسال شود لذا هر شخص با کد ملی خود فقط می تواند در هر بخش ۳ اثر (در کل ۹)  ارسال کند.

به ۵ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی تعلق می گیرد و جایزه بخش ویژه  سوگواره انگشتر متبرک به ضریح حضرت اباعبداالله الحسین (ع) است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۸ مهر ۹۹ به کانال تلگرامی سوگواره t.me/jamandegan۱۴۴۲ و  صفحه اینستاگرام Instagram.com/jamandegan۱۴۴۲ ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه تلگرامی https://t.me/jamandegan۱۴۴۲ مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها