يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۷۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۹
یک بام و دو هوای ستاد مبارزه با کرونا؛
لادن ملکی، مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود از استقبال فراتر از انتظار از این نمایشگاه با وجود محدودیت های کرونایی خبر داده است. این در حالی است که بنا به گفته دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران طی روزهای اخیر رکورد بستری و فوتی‌ها را در استان تجربه کرده و وضعیت در تهران اصلا مساعد نیست.
به گزارش پایگاه 598، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود درست فردای روز اعلام تعطیلی تهران از سوی استانداری، با حضور ۱۸۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی آغاز به کار کرده و برگزاری این نمایشگاه تا روز ۱۶ مهرماه جاری ادامه دارد و بازدید از این نمایشگاه ویژه متخصصین است.


سلامت نیوز در این زمینه نوشت: لادن ملکی، مدیر اجرایی شرکت پالارسامانه برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ایران اگروفود از استقبال فراتر از انتظار از این نمایشگاه با وجود محدودیت های کرونایی خبر داده است. این در حالی است که بنا به گفته دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران طی روزهای اخیر رکورد بستری و فوتی‌ها را در استان تجربه کرده و وضعیت در تهران اصلا مساعد نیست.

این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که با اعلام استانداری تهران از تاریخ ۱۲ مهر تا ۱۸ مهر فعالیت‌ برخی مراکز در استان تهران ممنوع است.



در این ابلاغیه دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.

حامد کاشانی از فعلان فضای مجازی نیز با انتقاد از رفتار دوگانه مسئولین در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت:


علی شریعتی هم در توئیتر خود نوشت:


استانداری تهران برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش‌ها را ممنوع اعلام کرده است این سوال مطرح می شود که چرا با وجودی که تعداد شرکت کنندگان در یک همایش کمتر از تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی اگروفود هستند هیچ اسمی از ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بین المللی برده نشده است؟ آیا باید سلامت را فدای مسایل اقتصادی کرد؟ در شرایطی که در موج سوم کرونا هستیم و در هر ۳۳ ثانیه در کشور ما یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود و هر ۱۳ دقیقه یک نفر در کشور به دلیل کرونا فوت می‌کند برگزاری این نمایشگاه ها چه توجیهی دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها