امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۹۴۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اثبات نادرستی مدعای آقای روحانی؛
آقای روحانی! اگر تصورتان این است که ملت ایران همچون شما در پی تسلیم در برابر آمریکاست، پس چرا اصل منظورتان را به‌طور صریح و روشن با مردم در میان نمی‌گذارید؟ بی‌پرده و آشکارا به مردم بگویید که ای مردم! شما خواهان تسلیم در برابر زورگویی آمریکا هستید و ما نیز به‌عنوان نماینده و منتخب شما، می‌خواهیم خواسته‌ی شما را تحقق بخشیم.
سرویس سیاسی پایگاه 598-علی اکبر اجرلو/ سخنگوی وزارت خارجه روسیه: تحریم تسلیحاتی ایران ربطی به برجام نداشته و شورای امنیت در سال 2015، این تحریمها را شامل حال ایران نکرده بود؛ ایران برای اینکه برجام زودتر به نتیجه برسد، خودش برای این تحریمها داوطلب شده بود!


این یعنی دولت محترم امروز درحقیقت در حال دستاورد سازی از موضوعی است که خودش داوطلبانه (این محدودیت را) در برجام گنجانده بود؛ احتمالا یک امتیاز، از جنس همان دست و پا زدن‌های جناب ظریف برای انعقاد هرچه زودتر برجام بمنظور استفاده سیاسی از آن در داخل !!

اثبات نادرستی مدعای آقای روحانی درخصوص ملت ایران (با استناد به کلام ایشان)

حقیقتا آنچه جناب روحانی به ملت پیشنهاد می‌کند، نامش صلح نیست؛ تسلیم است. از آنجا که جنگ و صلح هیچ‌یک دارای اصالت فقهی نیستند، لذا تحت شرایطی خاص، با روش صلح می‌توان منافع هویتی و ملی را حفظ کرد و ارتقا بخشید، اما تسلیم هیچ‌گاه نتیجه‌ای جز ذلت و از دست رفتن منافع هویتی و ملی نمی‌تواند به‌بار آورَد.

حقیقت آن است که مؤلفه‌های صلحِ مدنظر آقای روحانی، به‌واقع موجب استحاله‌ی صلح می‌شود و آن را از روشی برای حفظ و کسب منافع، به روشی برای وادادگی، واگذاری منافع و پناه بردن به دشمن مبدل می‌کند.

آقای روحانی می‌گوید: صلح، اما مرادش تسلیم است.

امام مجتبی علیه السلام حتی در سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین شرایط نیز حاضر به تسلیم نشدند؛ بلکه از موضع قدرت صلح را پذیرفتند؛ به‌طوری که به شهادت تاریخ، معاویه ناچار شد که چک سفیدامضا به ایشان بدهد (یعنی هرچه حسن بن علی بنویسد و مقرر کند. از جمله می‌توان به خلع معاویه از مقام «أمیرالمؤمنین» توسط امام مجتبی علیه السلام اشاره کرد که در معاهده‌ی صلح نیز مندرج است).

آن موضع قدرت کجا (صلح)، و این موضع ضعف آقای روحانی کجا (تسلیم)!

آقای روحانی!
اگر تصورتان این است که ملت ایران همچون شما در پی تسلیم در برابر آمریکاست، پس چرا اصل منظورتان را به‌طور صریح و روشن با مردم در میان نمی‌گذارید؟

بی‌پرده و آشکارا به مردم بگویید که ای مردم! شما خواهان تسلیم در برابر زورگویی آمریکا هستید و ما نیز به‌عنوان نماینده و منتخب شما، می‌خواهیم خواسته‌ی شما را تحقق بخشیم.

اگر شجاعت دارید، این کلام را بر زبان جاری کنید تا بفهمید چند درصد از مردم ایران هوادار مسئولان پهلوی‌مسلک هستند.

همین‌که شهامت ندارید که به جای لفظ «صلح»، حقیقت مقصودتان را با واژه‌ی «تسلیم» به گوش مردم برسانید، خود بهترین دلیل است بر اینکه خودِ شما نیز به‌خوبی وافقید که ملت ایران هیچ‌گاه به آنچه جنابعالی به‌دنبال آن هستید (= تسلیم) مؤمن نبوده و نیست و هرگز حاضر به سر فرود آوردن در برابر آمریکای ضدملت نخواهد شد و به پیشنهاددهندگان تسلیم نیز تودهنی خواهد زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها