يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۹۵۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۹
گینس را صدا کنید!
در اینجا می‌خواهیم به رکوردهای عجیب غرب‌گرایان در دوران 8 ساله دولت حسن روحانی اشاره کنیم تا شما نیز اگر هنوز در دنیای "روحانی مچکریم" سیر می‌کنید به خود آیید و اگر به او و همفکران و حامیانش رأی دادید در حیرت ملت ایران شریک شوید و در انتخابات پیش رو تلاش کنید با برگه‌های رأی خود از این بهت و حیرت درآیید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمدزاده؛ همه ما با نام "گینس" آشنایی داریم؛ کتاب رکوردهای جهانی، کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است. این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. کتاب رکوردهای جهانی گینس هر ساله با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود، و خود رکورددار پرفروش‌ترین سری کتاب کپی‌رایت جهان است.

شاید بتوان این تشکیلات را تشکیلاتی بدون مرز نامید که به تمام نقاط سرک می‌کشد و هر کار محیرالعقولی را که مشاهده و می‌کند به ثبت می‌رساند تا بقولی بتواند بخشی از میراث‌های خاص بشریت را حفظ و حراست کند. غرض از گفتن این مقدمه این بود که با روی کار آمدن غرب‌گرایان در کشور رکوردشکنی‌های عجیبی در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران رخ‌داده است که جز کتاب گینس محلی برای حراست! از آن نمی‌توان یافت تا آیندگان بدانند که غرب‌گرایان چه رکوردهایی که نزدند و همه ملت را بهت‌زده و دست به دهان نکردند. در اینجا می‌خواهیم به رکوردهای عجیب غرب‌گرایان در دوران 8 ساله دولت حسن روحانی اشاره کنیم تا شما نیز اگر هنوز در دنیای "روحانی مچکریم" سیر می‌کنید به خود آیید و اگر به او و همفکران و حامیانش رأی دادید در حیرت ملت ایران شریک شوید و در انتخابات پیش رو تلاش کنید با برگه‌های رأی خود از این بهت و حیرت درآیید:

1- برقراری رابطه مخفیانه با دشمنان ملت و گرفتن تابعیت و کدهای مخفی همکاری توسط کسانی که با تندترین شعارها و افراطی‌ترین حرکات خود را در خیابان‌ها و رسانه‌ها نماد انقلاب اسلامی معرفی کردند و در بزنگاه‌های مختلف اسناد و مدارک انقلاب اسلامی را در اختیار بیگانگان قرار دادند و در این اواخر هم با مواضع و سخنانشان خواستار واگذاری تمامی مواضع قدرت ملی به غرب شدند. (دولت دوران جنگ/ دولت سازندگی و اصلاحات)

2- نفوذ کردن در ارکان سیاسی کشور به اشکال مختلف: جاسوسی کردن، سرقت اسناد و مدارک نظامی و دفاعی لیست عناصر نفوذی که هم اینک در زندان و یا با فرار از کشور در کشورهای غربی اقامت کرده و در قد و قامت اپوزیسیون فعالیت دارند در دسترس نیز می‌باشد (دولت اصلاحات و تدبیر و امید)

3- از عجیب‌ترین رکوردهای موجود در دنیا که کم سابقه و شاید از نظر تعداد و عمق نفوذ در بالاترین ارکان نظام سیاسی بی‌نظیر باشد وجود مسئولان و مدیران ارشد دو تابعیتی است که مراجعه به منابع رسانه‌ای موجود می‌تواند مؤید این ادعا باشد. این در حالی است که در دنیا نه تنها از مدیران دو تابعیتی به هیچ وجه استفاده نمی‌شود و یا با بالاترین ضریب‌های امنیتی در مناصب کم اهمیت و بدون دسترسی به منابع اطلاعاتی به‌کارگیری می‌شوند خانواده‌های ایشان نیز همین روند را طی می‌کنند اما در جمهوری اسلامی سوگمندانه بعدها دو تابعیتی بودن افراد مشخص می‌شود و یا بنا به مصالحی در روند تائید صلاحیت ایشان مدنظر چندانی قرار نمی‌گیرند که این هم می‌تواند خود یک رکورد عجیب محسوب گردد. (دولت اصلاحات و شدیداً در دولت تدبیر و امید)

4- برجام نمادی است که تلاش غرب‌گرایان برای خودتحریمی انقلاب اسلامی که در آن تمام مؤلفه‌های قدرت ملی برای فروش عرضه شد اما در نهایت هیچ اندر هیچ شد اما باز هم دولت اصرار در ماندن داشته و رکورد از خود بیگانگی را شکست. (دولت تدبیر و امید)

5- شاید موضوع اقتصاد و سیاست‌های اقتصادی دولت حسن روحانی مهم‌ترین رکورد در ایران برای ثبت در کتاب گینس باشد:

- افزایش لحظه‌ای، ساعتی و روزانه قیمت ارزاق و کالاهای اساسی.

- افزایش عجیب روزانه و هفتگی قیمت خودروهای داخلی با توجه به اینکه هیچگونه آپشن های جدیدی نیز اضافه نمی‌شود.

- فریاد فقر و ضعف معیشت در کنار اختلاس و حقوق‌های نجومی بی حساب به مدیرانی که شاید نتوانند حتی درباره نحوه منطقی افزایش حقوق‌های مدیران موفق در دمکراسی غربی توضیح واضحاتی نیز بدهند توسط برخی منابع از یک طرف و پیش فروش ساعتی خودرو سازها در طرفه العینی

- پذیرش شراط عجیب خودروسازها توسط مردم/ ببینید: پول پیش خرید را می‌گیرند؟ / هر موقع دلشان خواست خودرو را می‌دهند یا به بهانه‌های مختلف به تعویق می‌اندازند!/ خودروی خریداری شده را بعضاً در میانه راه تحویل، تغییرمدل می‌دهند و افزایش قیمت هم می‌گیرند اما از کسی صدایی در نمی‌آید؟!/ و...

۶- اما آخرین و عجیب‌ترین رکورد را باید به سازمانهای نظارتی داد که یا امکانات مورد نیاز را ندارند یا اختیار کافی برای اقدام ندارند. اختلاس‌ها در دولت اعتدالیون یازدهم و دوازدهم روند صعودی و سرعتی بخود گرفته است و گویی برخی‌ها اصولاً ترسی از برخورد با قانون ندارند البته باید اقدامات قوه قضائیه را که در زمان سکانداری حجه الاسلام رئیسی در حال انجام است بفال نیک گرفت لاکن هنوز هم ضعف شدید نظارت و یا شاید عدم اعتقاد آقایان البته در شکل کاریکاتوریش که همه چیز را آزاد می‌داند تا رقابت ایجاد کند این روند را تسریع کند اما چشم انداز شکست سنگین انتخاباتی اصلاح طلبان و حامیان دولتمردان قطعاً بر این استراتژی خط بطلان خواهد کشید اما در مجموع دولت‌های حسن روحانی نماد کاملی از موضوعاتی است که می‌توان در جای جای آن رکودهای قابل بحت در کتاب گینس را مشاهده کرد. (دولت‌های سازندگی و اصلاحات عموماً و دولت تدبیر و امید خصوصاً)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها