أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۹۶۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۰۱ آبان ۱۳۹۹
نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ از ساعت نوزده و سی دقیقه به صورت کارنامه تنظیم شده و این کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

پیش از این قرار بود از ساعت هفده این نتایج اعلام شود که به دلیل اختلال سامانه به این ساعت موکول شد.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور صبح پنجشنبه، ۹ مردادماه ۹۹ برگزار شد و تعداد ۱۷۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب ثبت نام کرده بودند که ۷۰ درصد در جلسه آزمون حاضر بودند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، از میان حاضران در جلسه آزمون تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر در آزمون دکتری ۹۹ مجاز شدند و پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته تعداد ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند در نهایت سامی ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده است.

همچنین ظرفیت پذیرش مقطع دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌های دولتی ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر و در دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۱۰ هزار نفر اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها