يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۰۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۹
گییرمو آمور:
مدیر ارتباطات بارسا معتقد است این تیم به زودی وارد کورس قهرمانی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، بارسلونا امشب در دیداری که فرصت های زیادی را از دست داد، در زمین آلاوس به تساوی 1-1 قناعت کرد. تک گل بارسا را آنتوان گریزمان به ثمر رساند و میزبان نیز از دقیقه 62 ده نفره بود.

با این تساوی بارسا از 4 بازی اخیر خود در لالیگا تنها 2 امتیاز کسب کرده و با یک بازی کمتر، 8 امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین دارد و تیم دوازدهم لالیگاست. فاصله بارسا با قعر جدول تنها  5 امتیاز است.

 

 

 

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسلونا در پایان بازی گفت:« تیم امشب برای برد وارد زمین شد ولی توپ نمی خواست وارد دروازه شود. نیمه اول ضعف هایی داشتیم ولی نیمه دوم کاملا در زمین حریف بودیم. متاسفانه شانس با ما یار نبود.»

 

 

 

 

اختلاف 8 امتیازی با رئال:« نگران این فاصله امتیازی نیستیم چون تیم به زودی وارد کورس قهرمانی خواهد شد. امشب مثل بازی با یوونتوس خوب و هجومی بودیم و حتی برابر رئال هم لحظات خوبی در بازی داشتیم. مقابل آلاوس همه توان مان را گذاشتیم و حرف دیگری برای گفتن نیست.»

 

سه تعویض رونالد کومان بین دو نیمه:« یک مربی باید شجاع باشد و رونالد کومان نیز چنین است. هر بازیکنی در هر مقطع بازی می تواند تعویض شود.» 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها