أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۱ آبان ۱۳۹۹
در اردوی تیم النصر تعداد افراد کرونایی هر روز بیش از پیش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، پس از مثبت شدن تست کرونای عبدالرزاق حمدالله و علی الخیبری بازیکنان تیم النصر، این باشگاه خبر داد عبدالفتاح العسیری مهاجم 26 ساله این تیم نیز به این ویروس مبتلا شده است. هم‌چنین تست القحطانی مدیر ورزشی باشگاه النصر نیز در روزهای گذشته مثبت اعلام شده بود.


در محافل فوتبالی عربستان بیم آن وجود دارد که وضعیت باشگاه النصر شبیه به وضعیت باشگاه الهلال در ماه اخیر شود. این تیم در میانه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با درگیری بیش از 11 بازیکن خود به این ویروس، از این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد. 


تیم النصر ماه پیش با حضور در نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس روبرو شد و با شکست در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماند.


منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها