يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یک گروه فدرال درباره اقدام «دونالد ترامپ» در استفاده از کاخ سفید به عنوان مرکز فرماندهی انتخاباتی در روز سوم نوامبر تحقیق می کند.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از رویترز: در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر شده، یک گروه فدرال مامور تحقیق برای روشن شدن این موضوع شده اند که آیا در روز برگزاری انتخابات، ترامپ از کاخ سفید به عنوان مرکز فرماندهی انتخابات استفاده کرده است یا خیر.

بر اساس قوانین، استفاده از کاخ سفید برای چنین اهدافی ممنوع است. البته ترامپ پیشتر و زمانی که بعد از ابتلا به ویروس کرونا از بیمارستان مرخص شد در محوطه کاخ سفید اقدام به برگزاری سخنرانی انتخاباتی کرد که این امر نیز ممنوع بود.

ادعای ترامپ در مورد بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا موجب شده تا ابهامات زیادی در این رابطه شکل بگیرد.

در حال حاضر جو بایدن با کسب ۲۶۴ رای الکترال پیشتار رقابت های ریاست جمهوری آمریکا است و اگر بتواند ۶ رای دیگر الکترال را به دست بیاورد رئیس جمهور آتی آمریکا خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها