أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۴۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به این سوال که آیا تیم بایدن پس یا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ایران تماسی داشته است و تماسی بین ایران و تیم بایدن وجود داشته است یا نه، گفت: جواب شما خیر است، ما اساسا با کسی خارج از مسائل کاملا مرتبط با برجام، در ارتباط نیستیم.
به گزارش پایگاه 598، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به این سوال که آیا تیم بایدن پس یا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ایران تماسی داشته است و تماسی بین ایران و تیم بایدن وجود داشته است یا نه، گفت: جواب شما خیر است، ما اساسا با کسی خارج از مسائل کاملا مرتبط با برجام، در ارتباط نیستیم.

وی افزود: به ویژه اینکه هنوز دولتی در آمریکا سرکار نیامده است، و بعد از اینکه سرکار آمد ، بر اساس شرایط جدید تصمیم می‌گیریم و در چارچوب آن چه که وجود دارد باید ببینیم اقدامات آمریکا به چه سمتی می‌رود چرا که اقدامات برای ما مهم هستند نه پیام‌ها و یا گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های رسانه‌ای.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها