يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۰۶۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۹
محمد خادم پیشکسوت کشتی و مربی اسبق تیم ملی کشتی کشورمان درگذشت.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد خادم دارنده مدال نقره مسابقات کشتی آزاد جهان در سال ۱۹۶۲ تولیدو آمریکا، مربی اسبق تیم ملی کشتی و پدر امیررضا و رسول خادم قهرمانان جهان و المپیک درگذشت.

جامعه کشتی کشور، فدراسیون کشتی و کمیته پیشکسوتان درگذشت این پیشکسوت، قهرمان و مربی گرانقدر کشتی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و علو درجات را دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها