امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۱۰۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۹
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛
وبینار نشست علمی «تحلیل محتوای جنسی ویدئوهای درخواستی ضبط شده (vod)» به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و کارگروه عفاف دفتر تبلیغات اسلامی ۶ آذرماه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، وبینار نشست علمی با موضوع «تحلیل محتوای جنسی ویدئوهای درخواستی ضبط شده (vod)» به همت گروه تربیت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و کارگروه عفاف دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

در این نشست علمی که به صورت وبینار برگزار خواهد شد، اساتید از طریق فضای مجازی حول محور محتوای جنسی ویدئوهای درخواستی و آسیب های جنسی مترتب بر این موضوع، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

در این نشست علمی دکتر سید مجید امامی «عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)»، مهدی عباسی «عضو هیئت علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث»، مریم اردبیلی «آینده پژوه و پژوهشگر زن و خانواده»، دکتر میلاد حاجی پروانه «تهیه کننده آثار رسانه ای» به سخنرانی خواهند پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیاتی دبیری این نشست را بر عهده دارد.

شایان ذکر است این نشست علمی، پنج شنبه ۶ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرس http://dte.bz/ethicsconf در این وبینار علمی شرکت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها