أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۱۲۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۹
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: براثر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره ۲ قزوین، ۱۳ مسافر مصدوم و ۲ نفر روانه بیمارستان شدند.
به گزارش پایگاه 598، ایرنا نوشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: براثر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره ۲ قزوین، ۱۳ مسافر مصدوم و ۲ نفر روانه بیمارستان شدند.

حکمت الله هاشمی روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: به دنبال گزارش این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، بلافاصله سه تیم از پایگاه‌های امداد و نجات عوارضی شماره ۲ و محمدیه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:تیم‌های اعزامی بلافاصله با همکاری نیروهای اورژانس برای رهاسازی، اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال ۲ نفر از مصدومان به مرکز درمانی اقدام کردند.

هاشمی افزود: در این عملیات ۹ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم امدادی با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات با همکاری نیروهای اورژانس حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها