أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۹
مشخص نیست چرا مجرمی در این سطح که سابقه حمله به مأموران پلیس را نیز دارد؛ باز هم توانسته جرم خود را در کمال آزادی تکرار کند و مقصر این رخداد کیست...
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبر داد: زیر گرفتن ۲ مامور پلیس توسط یک راننده خاطی در ورودی شهر کیاکلا در مرکز شهرستان سیمرغ صحت دارد و فرد متخلف بازداشت شده است.

سرهنگ رحیم باقری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این حادثه دیروز(دوشنبه گذشته) رخ داد و متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و با بررسی مستندات و تحقیق؛ راننده متخلف بازداشت شد.

وی توضیح داد: خودروی متخلف یک دستگاه پراید بود که پس از ارائه مدارک و ورود به شهر کیاکلا، در مسیر بازگشت، دو ماموری را که در حال انجام وظیفه بودند با خودرو مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایرنا، او تصریح کرده است:

"این راننده متخلف سابقه حمله با خودور به ماموران پلیس در شهر ساری را نیز دارد! "
بر اساس خبر ایرنا، مأموران ناجا که مورد حمله این فرد قرار گرفته‌اند دچار شکستگی اعضا و جراحت‌های شدید شده‌اند اما حال عمومی آنها مساعد است.

*مشخص نیست چرا مجرمی در این سطح که سابقه حمله به مأموران پلیس را نیز دارد؛ باز هم توانسته جرم خود را در کمال آزادی تکرار کند و مقصر این رخداد کیست...

ما قضاوت درباره این حادثه تلخ را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

چه اینکه همه می‌دانیم حمله به حافظان جان و مال و امنیت مردم موجب در هم شکستن اقتدار کشور و خلل در امنیت مردم می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها