يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۴۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۴ آذر ۱۳۹۹
پلیس منچستر انگلستان «هارگوبیند تاهیلرامانی» 41 ساله را به اتهام کلاهبرداری طولانی مدت دستگیر کرد. وی هویت افراد مشهور و برجسته نظیر «کاتلین کندی» و «وندی مرداک» را جعل می‌کرده و هزاران دلار از این راه به جیب زده است.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، صبح روز ۲۶ نوامبر، پلیس شهر منچستر در شمال انگلیس مردی را دستگیر کرد که مقامات آمریکایی معتقدند به اصطلاح «ملکه تبهکار هالیوود» است.

 

پلیس منچستر انگلستان «هارگوبیند تاهیلرامانی» ۴۱ ساله را به اتهام کلاهبرداری طولانی مدت دستگیر کرد. وی هویت افراد مشهور و برجسته نظیر «کاتلین کندی» و «وندی مرداک» را جعل می‌کرده و هزاران دلار از این راه به جیب زده است.

 

هارگوبیند تاهیلرامانی ، مرد ۴۱ ساله اندونزیایی و متهم به جرم جنایت، در نزدیکی مرکز شهر منچستر دستگیر شد و به تحقیقات طولانی مدت ماموران FBI و بازرسان خصوصی «K2 Integrity» (اطلاعات K2 سابق) ، یک شرکت امنیتی مستقر در نیویورک پایان داد.

 

منابعی که از تحقیقات مطلع بودند این دستگیری را تأیید کردند اما از بحث درمورد موضوع در این زمینه خودداری کردند.

 

مقامات قضایی بر این باورند که تاهیلرامانی، که در زمان دستگیری به نام گوبیند تاهیل تردد می‌کرد، از شخصیت های قدرتمند زن، از جمله چندین فرد مشهور هالیوود مانند «امی پاسکال» و «کاتلین کندی»، استفاده می کرد و سپس از اعتبار این افراد برای ترغیب افراد با عناوین کارآفرینی در کشور اندونزی سوء استفاده می‌کرد و قربانیان خود را به دام می‌انداخت. برای نمونه، قربانی کلاهبرداری را متقاعد می‌کرد که با سرمایه‌گذاری نقدی در بخش لجستیک و تعمیرات سود کلانی به همراه خواهد داشت بعد که پول را از طعمه مورد نظر دریافت می‌کرد، هرگز پروژه‌ای عملی نمی‌شد و او با پول‌ها ناپدید می‌شد.

 

پلیس تاهیلرامانی را در یک حمله صبح زود دستگیر کرد. این دستگیری اوج تحقیقات گسترده و چند حوزه ای بود که بیش از یک سال به طول انجامید. تاهیلرامانی اواخر هفته گذشته با همراهی یک وکیل مدافع تسخیری از دولت، در دادستانی منچستر حضور یافت. وی در انتظار تصمیم گیری درباره استرداد به ایالات متحده است. مقامات آمریکایی امیدوارند که وی را به جرایم مربوط به کلاهبرداری محکوم کنند.

 

FBI در این باره توضیحی نداد. بخش کارآگاهان خصوصی«K2 Integrity» از اظهار نظر در مورد دستگیری خودداری کرد اما بیانیه ای به این شرح ارائه داد:

«جولز کرول» مدیر اجرایی K2 در این بیانیه گفت: بخش کارآگاهان خصوصی«K2 Integrity» تلاش های مشترک ایالات متحده، بریتانیا، و سازمان‌های مجری قانون اندونزی برای شناسایی و دستگیری این فرد با عنوان «ملکه تبهکار هالیوود» و سپردن وی به دست عدالت، ستایش می‌کند.

 

این کلاهبردار کار خود را از ابتدای سال ۲۰۱۵ و تا ۵ سال بعد از آن بدون هیچ مانعی ادامه داده و تعداد زیادی از قربانیان را با یک سری کلاهبرداری‌های جعل هویت فریب داده است.

 

وی با گذشت زمان فهرست قربانیان بالقوه را متناسب با نیازهای خود تطبیق می‌داد که در نتیجه میلیون‌ها دلار از آن‌ها کلاهبرداری کرد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها