أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۱۶۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۹
سلسله نشست‌های مجازی «کودک، دین و فلسفه» به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، سلسله نشست‌های مجازی «کودک، دین و فلسفه» مشتمل بر چهار نشست به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

نشست «چرایی فلسفه برای کودکان» با ارائه  زینب برخورداری چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

نشست «روانشناسی رشد کودک با تاکید بر مفاهیم انتزاعی و دینی؛ بررسی امکان و توصیه‌ها» چهارشنبه ۲۶ آذرماه ساعت  ۱۸:۳۰ الی ۲۰ با سخنرانی  نصیر عابدینی برگزار می‌شود

سومین نشست از این سلسله نشست‌ها، با موضوع «پرسمان اعتقادی کودک؛ تکنیک‌های مواجهه با سوالات دینی کودکان» و با ارائه حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی چهارشنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

آخرین نشست که با موضوع «کودک و مفاهیم دینی؛ چگونگی انتقال مفاهیم دینی به کودکان با تاکید بر با مفاهیم نظری دینی» و سخنرانی ناصر باهنر برگزار می‌شود، چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۹۹ ساعت  ۱۸:۳۰ الی ۲۰ خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک https://join.skype.com/l۵J۶vlsXE۳Od در این نشست شرکت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها