کد خبر: ۴۸۱۶۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۹
مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598، مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی با صدور بیانیه ای ارتحال آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال فقیه مجاهد، اندیشمند مبارز،  مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی قدس الله نفسه الزکیه موجب تالّم و تأسف عمیق عموم مردم کشور به ویژه نیروهای جبهه انقلاب گردید.

آن روحانی پارسا و با اخلاص که از اولین روزهای تشکیل نهضت امام رضوان الله علیه خود را وقف حاکمیت علمی و سیاسی اسلام نموده بود، یکی از چهره های تاثیر گذار در عرصه های سیاسی کشور و استوانه‌ای ثابت قدم در مسیر تعالی انقلاب به حساب می‌آمد.

شجاعت، قاطعیت و صراحت در بیان حق، روحیه انقلابی و بصیرت سیاسی در دفاع و صیانت از مقام ولایت، تلاش اجتماعی در رفع مشکلات و حل اختلافات در تمامی عمر ایشان خصوصا در مسئولیت‌ های مهم مجلس خبرگان رهبری، ریاست قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، چهره‌ای تابناک و ماندگار از ایشان در عرصه‌های گوناگون ترسیم نمود.

تلاش‌های علمی و دینی و آثار به جای مانده از ایشان گواهی است بر جامعیت شخصیت آن فقیه دانشمند.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی فقدان این عالم جلیل القدر را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله،مجلس خبرگان رهبری،حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین، شاگردان و ارادتمندان، بیت شریف ایشان و مردم شریف استان قم تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر با حضرات معصومین علیهم السلام را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها