يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۷۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۳ آذر ۱۳۹۹
با گذشت ۶ روز از اعلام برگزاری قطعی جشنواره ملی فیلم فجر، اخبار منتشرشده از شرکت بیش از ۱۰ فیلم در این رویداد سینمایی حکایت دارد.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری صبا نوشت: با گذشت ۶ روز از اعلام برگزاری قطعی جشنواره ملی فیلم فجر، اخبار منتشرشده از شرکت بیش از ۱۰ فیلم در این رویداد سینمایی حکایت دارد.
 
شمار آثار متقاضی فجر ۳۹ از ۱۰ فیلم گذشت
 
 با انتشار اخبار تازه از سوی پروژه‌های در حال ساخت، شمار آثاری که در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر شرکت می‌کنند، از ۱۰ فیلم گذشته است. این در حالی است که تنها ۷ روز از نشست خبری دبیر جشنواره و اعلام برگزاری قطعی این رویداد سینمایی می‌گذرد.
 
ابراهیم شفیعی کارگردان فیلم سینمایی «حرف آخر» در گفتگو با ما از آماده‌سازی این فیلم برای شرکت در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.
 
احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بابا سیبیلو»به کارگردانی ادوین خاچیکیان نیز ارسال این فیلم برای جشنواره ملی فیلم فجر را تایید کرد.
 
همچنین با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» به کارگردانی جواد اردکانی، اعلام شد که این اثر در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی خواهد شد.
 
طبق اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، «رمانتیسم عماد و طوبا» به ‌کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری نیز در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر حاضر خواهند بود.
 
«لیپار» نیز که اولین فیلم بلند سینمایی حسین ریگی محسوب می‌شود، برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده می‌شود.
 
بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد نیز از شرکت در جشنواره ملی فیلم فجر ۳۹ خبر داد. همچنین احمد تجری کارگردان فیلم سینمایی «گل به خودی» نیز از تلاش برای ارسال فیلم به این رویداد سینمایی خبر داده است.
 
محمد بصیری کارگردان «جعبه کوچک فلزی» نیز حضور این فیلم را در جشنواره ملی فیلم فجر تایید کرد.
 
این در حالی است که در روزهای گذشته نیز سازندگان آثاری چون «زد و بند» به کارگردانی داود نوروزی، «اتومبیل» به کارگردانی علی میری رامشه، «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله آمادگی خود را برای شرکت در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام کرده بودند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها