يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۱۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۴ دی ۱۳۹۹
مهاجم ایرانی پورتو بعد از قهرمانی تیمش در سوپر کاپ پرتغال بهترین بازیکن زمین شد.
به گزارش پایگاه 598، مهاجم ایرانی پورتو بعد از قهرمانی تیمش در سوپر کاپ پرتغال بهترین بازیکن زمین شد.

تیم فوتبال پورتو بامداد امروز(پنجشنبه) در سوپر کاپ اسپانیا به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان از ابتدا این بازی در ترکیب پورتو حضور داشت و تا دقیقه 77 برای تیمش بازی کرد. مهاجم ایرانی در این بازی خوش درخشید و با گرفتن خطای پنالتی پایه گذار گل اول تیمش شد.

سایت «گل پوینت» پرتغال امروز در ارزیابی فنی اش از این دیدار به مهاجم ایرانی بالاترین نمره بازی یعنی 7.2 از 10 را داد تا طارمی بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

طارمی بهترین بازیکن سوپرکاپ پرتغال شد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها