يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۳۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۰ دی ۱۳۹۹
بازخوانی حوادث فتنه ۸۸ در برنامه اینترنتی «به وقت قم»؛
ویژه برنامه تلویزیون اینترنتی «به وقت قم» با موضوع بررسی وقایع فتنه 88 در شهر قم و اتفاقات پیرامون تشییع آیت‌الله منتظری ضبط شد. در این برنامه «هادی خادم حسینی» مداح اهل بیت و فعال فرهنگی و مذهبی و «مهدی مشکینی» به عنوان فعال رسانه به تشریح برخی وقایع ناگفته فتنه در سال 88 پرداختتد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ویژه برنامه اینترنتی «به وقت قم» با موضوع بررسی وقایع فتنه 88 در شهر قم و اتفاقات پیرامون تشییع آیت‌الله منتظری ضبط شد.


در این برنامه «هادی خادم حسینی» مداح اهل بیت و فعال فرهنگی و مذهبی و «مهدی مشکینی» به عنوان فعال رسانه به تشریح برخی وقایع ناگفته فتنه در سال 88 پرداختتد.

خادم حسینی در این برنامه با اشاره به برخی شعارهای هتاکانه حامیان فتنه در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله منتظری گفت: به عنوان فردی که کف خیابان بودم، می‌گویم 98 درصد کسانی در تشییع پیکر آقای منتظری حضور داشتند؛ قمی نبودند.

این مداح اهل بیت با اشاره به این‌که رحلت آیت‌الله منتظری یکی از سخت‌ترین امتحان‌های انقلاب بود؛ تصریح کرد: حامیان جریان فتنه در مراسم تشییع، ما را با هر آنچه که دستشان می‌آمد؛ می‌زدند.

وی افزود: یادم است یک خانمی سراغ من آمد و با کشف حجاب، زبان به هتاکی باز کرد تا واکنش ما را برانگیزد که بنده آنجا گفتم که هزاران بار هم ما را بزنید؛ یکی از ما نخواهید خورد! ما برای زدن نیامده‌ایم؛ ما آمده‌ایم که بگوییم از شما نمی‌ترسیم.

در ادامه مهدی مشکینی، فعال رسانه که به مدت دوهفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، برای پوشش برنامه‌های انتخاباتی آقای میرحسین موسوی با او همراه بود؛ به بیان برخی خصوصیات رفتاری و اتفاقات پشت پرده برنامه‌های انتخاباتی این نامزد شکست خورده و ناکام در انتخابات پرداخت.

مشکینی گفت: میرحسین موسوی شخصیتی پارادوکسیکال داشت و فردی احساساتی بود و سریع عصبانی می‌شد. من بارها شاهد بودم که در مراسمات مختلف به اقتضای شرکت‌کنندگان، سخنانی می‌گفت با که برخی مواضع‌اش متناقض بود. مثلا ایشان در جمعی در پاسخ به اعتراضات بسیجیان به وی، خود را فردی بسیجی و نخست وزیر امام (ره) معرفی می‌کرد؛ اما در جایی دیگر و در جمع دانشجویی به بسیج و بسیجیان می‌تاخت.

ویژه برنامه اینترنتی «به وقت قم» کاری از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) با همکاری سایت خبری تحلیلی قم‌فردا و جمعی از رسانه‌های اجتماعی قم است که با هدف روشنگری و آگاهی بخشی به برخی مسائل و موضوعات مهم پیرامون استان قم می‌پردازد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها