يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۹۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۷ دی ۱۳۹۹
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شایعه اخیر درباره اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی به رانندگان قانون مدار در ایام کرونا را، تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شایعه اخیر درباره اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی به رانندگان قانون مدار در ایام کرونا را، تکذیب کرد.

فاطمه کاه‌ی، با رد شایعه اختصاص ۵۰ لیتر بنزین تشویقی به رانندگانی که قانون منع آمد و شد در ایام کرونا را رعایت کرده اند؛ گفت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این شایعه را تکذیب می‌کند.

وی درباره این که لینک برخی سایت‌ها نیز برای ثبت نام این دسته از رانندگان در حال انتشار است، افزود: تعداد این گونه لینک‌ها بسیار زیاد است و یک شوخی به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری از آن‌ها غیرفعال هستند و اگر هم سایتی در این زمینه فعالیت می‌کند، مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را در آن وارد نکنند.

به گفته این مقام مسئول سهمیه بندی بنزین هیچ گونه تغییری نداشته و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع از اساس کذب است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها