يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۰۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۲۸ دی ۱۳۹۹
مریم سعیدپور عکاس ایرانی با مجموعه عکس «قرنطینه» توانست جایزه اصلی فستیوال بین‌المللی رسانه‌های تصویری جوانان «میهودو» ژاپن را از آن خود کند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، جایزه نفر اول سومین دوره فستیوال بین‌المللی رسانه‌های تصویری جوانان «میهودو» ژاپن به مریم سعیدپور عکاس ایرانی برای مجموعه عکس «قرنطینه» اهدا شد.

بر اساس این گزارش و به نقل از انجمن عکاسان ایران، این فستیوال که سومین دوره خود را با همراهی آکادمی چینی «بیجینگ» و با مضمون «ما با هم همراه هستیم و لحظات ۲۰۲۰ را فراموش نمی‌کنیم» برگزار شد.

مریم سعیدپور مجموعه عکس‌های «قرنطینه» را از ابتدای شیوع پاندمی ویروس کرونا شروع کرده بود تا خاطرات دوران قرنطینه را به شکلی متفاوت ثبت کند.

سعیدپور خود درباره تجربه ثبت این مجموعه عکس گفته است: خانه‌ها در روزهای قرنطینه هم به زندان آدم‌ها تبدیل شده و هم مامن آنها بود. مردم در این دوران احساس‌های مختلفی را تجربه کردند. اخبار هولناک تعداد مبتلایان و شمار مردگان بود که به گوش می‌رسید. اما خانه یک‌بار دیگر پناه و مٲمنی برای در امان ماندن از مرگ شد.

مجموعه «قرنطینه» عکاس ایرانی برنده جایزه طلایی فستیوال جهانی «میهودو»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها