أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۰۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۹ دی ۱۳۹۹
سیمکارت‌های سازمانی همراه اول علاوه بر کاهش هزینه‌های سازمان‌هایی که نیاز به بسترهای انتقال داده دارند، دسترسی خدمات و سرویس‌های سازمان را نیز برای مشتریان‌شان گسترش دهند. با در اختیار داشتن سیمکارت‌های سازمانی همراه اول، سازمان‌ها می‌توانند از بسته‌های دیتای سازمانی نیز استفاده کنند.
به گزارش پایگاه 598، سیمکارت سازمانی یکی از امکانات و خدمات نوینی است که اپراتورهای کشور در اختیار سازمان‌ها و صاحبان کسب‌و‌کارهای متوسط و کوچک قرار می‌دهند. شما می‌توانید سیمکارت‌های متعددی را فقط با یک عقد قرارداد خریداری و مدیریت کنید. سیمکارت‌های سازمانی در سه نوع دائمی، اعتباری و دیتا ارائه می‌شود.‌ سیمکارت‌های سازمانی می‌تواند تحت مالکیت سازمان یا به درخواست آن به نام اشخاص حقیقی تغییر مالکیت دهند.

در این گزارش می‌خواهیم به معرفی سیمکارت‌های سازمانی همراه اول بپردازیم. سیمکارت‌های سازمانی همراه اول علاوه بر کاهش هزینه‌های سازمان‌هایی که نیاز به بسترهای انتقال داده دارند، دسترسی خدمات و سرویس‌های سازمان را نیز برای مشتریان‌شان گسترش دهند. با در اختیار داشتن سیمکارت‌های سازمانی همراه اول، سازمان‌ها می‌توانند از بسته‌های دیتای سازمانی نیز استفاده کنند.

همراه اول به‌عنوان نخستین اپراتور موبایل با گسترده‌ترین پوشش شبکه در ایران، در کنار خدمات متنوع که به مشترکین خود ارائه می‌کند، آمادگی دارد تا نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را به انواع سیمکارت‌های دائمی و اعتباری به‌صورت متمرکز و یکپارچه تأمین نماید. همچنین در راستای توسعه سرویس‌های مبتنی بر دیتا، سیمکارت سازمانی دیتای همراه اول نیز به سازمان‌ها ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این سیمکارت‌ها تسهیل ارتباط با دستگاه‌های اندازه‌گیر، مودم‌ها، انواع سیستم‌های کنترلی و به‌کارگیری انواع برنامه‌های کاربردی سازمان است که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد. علاوه بر این، بسته‌های سازمانی دیتا و سایر سرویس‌های مبتنی بر دیتای همراه اول کسب‌وکار بر روی این سیمکارت‌ها قابل ارائه هستند.

 
سیمکارت‌های سازمانی برای مجموعه‌ها و نهادها بسیار مهم است زیرا کارمندان از طریق "سیمکارت" ها ارتباطات بین شرکت‌ها روابط را ایجاد می‌کنند و اگر تحت هر شرایطی کارمند کار خود را ترک کند و یا تغییر سمتی رخ دهد این باعث می‌شود که جابه‌جایی کارکنان خدشه‌ای به ارتباطات سازمان وارد نشود و حتی کارکنان سازمان که با مشتریان در ارتباط هستند با حفظ حریم خصوصی خود می‌توانند شماره سیمکارت‌های سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

مخاطب این طرح صاحبان کسب‌وکارها هستند. سازمان‌ها و کسب‌وکارهای متوسط و کوچک که نیاز دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیمکارت سازمانی را خریداری نمایند و درگیر بروکراسی‌های اداری به‌منظور دریافت سیمکارت یا سرویس‌های سازمانی نشوند.

در حال حاضر محدودیتی بر روی تعداد خرید سیمکارت سازمانی اعمال نگردیده و سازمان‌ها می‌توانند به هر میزان سیمکارت خریداری نمایند. همچنین سیمکارت‌های سازمانی به‌صورت یکجا و فعال‌شده تحویل مشتری سازمانی می‌شود.

این سیمکارت‌ها با امکان خرید انبوه و قیمت‌های ترجیحی به مشتریان سازمانی ارائه می‌شوند و از مزایای متعددی از جمله قابلیت ثبت مالکیت سیمکارت‌ها به نام سازمان، امکان ارائه شماره‌های متوالی و... برخوردار هستند. به علاوه امکان صدور صورت‌حساب تجمیعی برای این نوع سیمکارت‌ها وجود دارد.

از طرفی سیمکارت‌های سازمانی نسبت به سایر سیمکارت‌های موجود مزایای بسیاری دارد که می‌تواند نیاز یک واحد کوچک یا بسیار بزرگ را نیز مرتفع ساخته و مشکلات آنان را حل کند.

در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
  • فعال‌سازی و عرضه سیمکارت‌ها به‌صورت یکجا
  • ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیمکارت‌های سازمانی
  • امکان تخصیص شماره‌های متوالی
  • امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا
علاوه بر مزایای مذکور، سازمان‌ها می‌توانند از خدمات صورت‌حساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره‌مند شوند.


تخصیص اعتبار ریالی
با ارائه این سرویس، امکان تخصیص مبالغ مشخصی جهت مصارف ارتباطی کارکنان و تجهیزات سازمان‌ها اعم از مکالمه، پیامک و دیتا فراهم می‌شود. یکی از اهداف ارائه این سرویس، تسهیل فرایند پرداخت هزینه‌های ارتباطی سازمان است. مزیت اصلی سرویس تخصیص اعتبار ریالی، قابلیت پرداخت مبالغ موردنظر سازمان در یک صورت‌حساب برای هر نوبت استفاده از سرویس است.

سایر مزایا و کاربردهای این سرویس به شرح ذیل است:
  • امکان استفاده به دفعات در یک دوره صورت‌حساب
  • امکان پرداخت بدهی انباشته سازمان به‌صورت چند مرحله‌ای
  • عدم محدودیت زمانی در استفاده از مبلغ اعتبار تخصیص یافته

شارژ گروهی سازمانی
این سرویس با هدف تسهیل فرآیند شارژ سیمکارت‌های اعتباری مشتریان سازمانی، مدیریت هزینه‌های ارتباطی و صرفه‌جویی در زمان خرید شارژ از طریق یک پنل اختصاصی جهت شارژ گروهی این سیمکارت‌ها فراهم شده است. در مواردی که ارتباط مالی سیمکارت‌های ارتباطی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه‌های ارتباطی بر عهده استفاده کننده سیمکارت بوده و شارژ گروهی این امکان را فراهم می‌کند که شماره دلخواه به مبالغ موردنظر به‌صورت یکجا شارژ شود.

سایر مزایا و کاربردهای این سرویس به شرح ذیل است:
  • امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیمکارت‌های اعتباری در بستر اینترنت
  • امکان مشاهده مانده اعتبار سیمکارت‌های اعتباری

معرفی فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول
 
فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می‌شود که به ارائه کالا یا خدماتی به‌صورت آنلاین مشغول است؛ فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول نیز برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به سازمان‌ها و کسب‌وکارها در بستر آنلاین راه‌اندازی شده است.


سازمان‌ها از این پس بدون مراجعه حضوری و بدون فوت وقت می‌توانند به راحتی محصولات و خدمات سازمانی را خریداری کنند.

هم‌اکنون این فروشگاه آنلاین با آدرس (b2bshop.mci.ir) در دسترس سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار دارد. همچنین ایمیل سازمانی b2b@mci.ir نیز پاسخگوی سؤالات مشتریان است.

با استفاده از فروشگاه آنلاین همراه اول، پس از ایجاد حساب کاربری معتبر، امکان ثبت سفارش و خرید محصولات و خدمات سازمانی توسط نماینده سازمان به دفعات وجود دارد و محصولات خریداری‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل موردنظر مشتری تحویل داده خواهد شد.

در این فروشگاه آنلاین امکان ارائه اطلاعات و مدارک موردنیاز جهت اخذ خدمت موردنظر، مشاهده و انتخاب محصولات و خدمات، خرید و پیگیری سفارش خریداری شده برای مشتری فراهم شده است.

در حال حاضر امکان خرید سیمکارت‌های سازمانی (دائمی، دیتا و اعتباری) از طریق فروشگاه آنلاین فراهم شده است. همچنین امکان ثبت سفارش برای سایر محصولات و خدمات نیز وجود دارد. پس از انتخاب محصول موردنظر و پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت آنلاین، مرسوله از طریق خدمات شرکت پست به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

در ادامه به مزایا و کاربردهای فروشگاه آنلاین سازمانی همراه اول اشاره مختصری می‌کنیم:
  • دسترسی به محصولات و خدمات سازمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ترک تشریفات اداری
  • ارسال رایگان محصولات خریداری شده به تمام نقاط کشور
  • امکان مشاهده، بررسی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و قیمت محصولات و خدمات سازمانی
  • امکان ارائه اطلاعات و مدارک موردنیاز جهت ثبت‌نام و خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • دسترسی به امکان خرید محصولات و خدمات سازمانی در هر نقطه از کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • پشتیبانی ویژه همراه اول توسط پنل Ecare و مرکز تماس 9995 به‌منظور رفع مشکلات احتمالی در حین ثبت سفارش و ارائه راهنمایی‌های لازم
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها