أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۳۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان با وجود صدرنشینی، راه زیادی را تا پایان فصل پیش‌رو دارند و امیدوارم که بتوانند در نهایت به موفقیت برسند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، علی موسوی پیشکسوت استقلال با اشاره به شکست استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: ‌سایپا در ساختار دفاعی قدرتمند است و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه با استقلال فرصت‌های کمی را در اختیار این تیم قرار داد.

وی افزود: سایپا تجمع زیادی در خط دفاع و پشت محوطه جریمه داشت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان استقلال نتوانند نه شوت بزنند و نه نفرات خط هافبک توانستند مهاجمان را در فرصت مناسب قرار دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که به «محمود فکری» می‌شود این است که از سه مهاجم خود در ترکیب ثابت استفاده می‌کند. به نظر من آبی‌پوشان سه مهاجم آماده و سرحال را در اختیار دارند. اگر نظرم را بخواهید بهتر است سرمربی استقلال دو مهاجم را در ترکیب ثابت بگذارد و یکی از آنها را به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد.

موسوی تصریح کرد: فکری باید ترکیب اصلی را شناسایی و ۱۱ بازیکن اصلی را بشناسد. در چند بازی اخیر تغییراتی را در ترکیب آبی‌پوشان مشاهده کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: استقلال هنوز صدرنشین است و راه زیادی را تا پایان فصل پیش رو دارد. من هنوز امیدوار هستم این تیم بتواند در پایان فصل به موفقیت برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در خط دفاع اشکالاتی دارد که باید هر چه سریعتر این اشکالات برطرف شود تا بتواند نتایج بهتری بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها