يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۴۰۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
معاون امنیتی استانداری تهران تاکید کرد: اختلال در سیستم صوتی یکی از سازمان ها علت شنیده شدن صدای غرب تهران بوده است.
به گزارش پایگاه 598، معاون امنیتی استانداری تهران تاکید کرد: اختلال در سیستم صوتی یکی از سازمان ها علت شنیده شدن صدای غرب تهران بوده است.

حمید رضا گودرزی در تشریح انتشار اخباری مبنی بر شنیده شدن صدایی همانند آژیر در غرب تهران که در برخی رسانه ها منتشر شده است، گفت: سیستم صوتی یکی از سازمان ها در شهرک آزمایش دچار اختلال شده که همین موضوع موجب شنیده شدن این صدا در آن منطقه شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز این سیستم صوتی خاموش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها