أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۵۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
رئیس مجلس گفت: حدود ۱۰ روز پیش به آقای رئیس جمهور نامه زدم و از ایشان برای حضور در جلسه امروز در خصوص بودجه سال آینده دعوت کردم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی درخصوص تذکر نمایندگان مبنی بر عدم حضور رئیس جمهور به هنگام بررسی لایحه بودجه در صحن گفت: من حدود ۱۰ روز پیش به آقای رئیس جمهور نامه زدم و از ایشان به طور رسمی برای حضور در جلسه امروز دعوت کردم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در ارتباط با جداول نیز عرف به همین شکل بوده و با توجه به فرصتی که داریم تا بخش‌های درآمدی بررسی و تصویب شود، جداول نیز تنظیم و نهایی خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری جلسات بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: قرار شد بررسی به صورت سه‌ شیفت برگزار شدن جلسات بررسی بودجه سال آینده طبق آیین‌نامه به هیأت رئیسه واگذار شود، بنابراین ما با توجه به محدودیت‌ها تصمیم گرفتیم که در هفته اول جلسات به صورت سه‌شیفت برگزار شود که دوستان آمادگی بیشتری هم دارند و در ادامه دو شیفت خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها