أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۸۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
از اول تا ۲۳ بهمن ماه بر قیمت انواع پژو در بازار بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان افزوده شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، بررسی های میدانی نشان می‌دهد از ابتدای ماه جاری تاکنون، ۳۰ میلیون تومان بر قیمت پژو ۲۰۰۸ دربازار افزوده شده و این خودرو از ۸۸۰ میلیون تومان به ۹۹۰ میلیون تومان رسیده است.

رتبه دوم بیشترین میزان افزایش نرخ در اختیار پژو ۲۰۷ دنده ای و با ۲۱۱ میلیون تومان است به طوری که قیمت آن از ۲۶۰ میلیون تومان به ۲۸۱ میلیون تومان افزایش یافته است.

در جایگاه سوم بیشترین میزان افزایش قیمت ها در بازار، خودروی پژو پارس TU۵ با ۱۹ میلیون تومان افزایش نرخ ایستاده به طوری که قیمت این خودرو از ۲۳۵ میلیون  تومان ابتدای بهمن ماه به ۲۵۴ میلیون تومان در ۲۳ بهمن رسیده است.

کمترین میزان افزایش نرخ نیز متعلق به پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز و با ۱۰ میلیون تومان افزایش نرخ است که قیمت این خودرو از ۱۸۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است. 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها