يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۰۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سید جلال حسینی به زودی قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از اعتراض بازیکنان تیم فوتبال استقلال به مشکلات مالی، بازیکنان پرسپولیس نیز اعلام کردند مشکلات زیادی دارند.
 
سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این باره بیان کرد: چند سال قبل به ما گفتند که مبلغ قراردادها زیاد نشود، ما هم قبول کردیم. تا چند روز آینده قراردادم را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. اینکه می‌گویند شرایط ما خوب است درست نیست. ما هم مشکلات زیادی داریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها