کد خبر: ۴۸۴۰۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
رئیس جمهور گفت: آنچه که ۲۳ تیر ماه ۹۴ امضا شده غیر قابل تغییر است و همه دنیا باید بداند برجام به همان شکل ۲۰۱۵ را ما قبول داریم. ما تغییری در این قرارداد نمی دهیم و بر تعهد خود نیز پابرجا ایستاده ایم.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، افزود:  جمهوری اسلامی ایران هیچوقت نمی خواهد از سلاح هسته ای استفاده کند و این نه حرف امروز، بلکه از سال ۱۳۷۰ بارها و بارها در این زمینه صحبت کرده ایم و همیشه نظر واحد در این زمینه بوده است که دنبال سلاح هسته ای نخواهیم بود اما دنبال فناوری هسته ای هستیم و خواهیم بود که حق ما است.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه ما پادمان را اجرا کردیم و می کنیم، اظهار داشت: ما نمی خواهیم فعالیت مخفی هسته ای داشته باشیم، نه دیروز ، نه امروز و نه فردا، این تصمیم قاطع ما است چه آمریکا و اروپا بخواهند و چه نخواهند. در این زمینه نظر مقام معظم رهبری به عنوان فتوا برای ما اصل است و از عهدی که بستیم خارج نخواهیم شد.

رئیس جمهور همچنین توافق هسته ای (برجام) را حاصل ماه ها تلاش و پیگیری بین ایران و ۶ کشور بزرگ دانست و گفت: این توافق به سادگی بدست نیامده است و امروز هم ما برجام را به همان شکل که در ۲۳ تیرماه  ۹۴ تصویب شد قبول داریم، هیچ تغییری در آن را نمی پذیریم  و روی عهد خود هم ایستاده ایم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها