أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۴۲۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
تروریست ها به این دلیل که یکی از راه های ترددشان به خاک ایران در قالب خودروهای سوخت‌بر است ‏و اینکه این خودرو ها باید حتما از گذر مرزی عبور کرده و مورد تجسس قرار گیرند مخالف این طرح اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، میلاد میرکمالی، خبرنگار اهل سیستان و بلوچستان درباره ماجرای درگیری سراوان طی توییتی نوشت: همزمان با مطرح شدن راه اندازی گذر مرزی در منطقه بلوچستان و نهادینه شدن فعالیت سوخت برها به جهت کاهش تلفات جانی و جاده ای و تامین رزق و روزی مردم مرز نشین، طرح ‎رزاق توسط دولت و سپاه روند اجرایی گرفت. طبق این طرح هر فرد مجاز به حمل مقداری مشخص سوخت از گذر مرزی است.

طبق برآورد خود مردم و ‎سوخت برها سود ماهانه هر سوخت‌بر از این طرح چیزی بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است.

اما دو گروه مخالف راه اندازی طرح رزاق و گذر مرزی اند:
 تروریست ها
مافیای سوخت

تروریست ها به این دلیل که یکی از راه های ترددشان به خاک ایران در قالب خودروهای سوخت‌بر است ‏و اینکه این خودرو ها باید حتما از گذر مرزی عبور کرده و مورد تجسس قرار گیرند مخالف این طرح اند.

مافیای سوخت هم به علت اینکه حجم میزان جابجایی سوخت برای آن ها محدود است و سودهای کلانشان از تاراج منابع کشور به خطر می افتد، ‏نتیجه می شود اینکه طی درگیری مافیای سوخت (نه سوخت برها) با نیروهای ایرانی و پاکستانی، چند نفر از آن ها در منطقه کشتگان ‎سراوان کشته و زخمی می شوند و رسانه های زنجیره ای معاند و برانداز نظام با حمایت گروهک های تروریستی که دست همه آن ها به خون مردم این استان آلوده است ‏وارد عمل می شوند.

 در حال حاضر کل جریانات برانداز و معاند با نظام جمهوری اسلامی پشت این ‎تروریست ها قرار گرفته اند.

مردم باید هوشیار باشند که در دام کثیف این تروریست ها قرار نگیرند چراکه هدف آن ها ایجاد ناامنی برای بسته شدن مرز و در خطر قرارگرفتن ‎معیشت مردم است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها