يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۷۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

امروز (۱۸ اسفند ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۵۵۰هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۶۹۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز حدود 130 هزار تومان افزایش یافت است.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 
۱۰.۵۵۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم 
۱۰.۳۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی
۶.۱۵۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی
۳.۸۵۰.۰۰۰
سکه گرمی 
۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی 
یک هزار و ۶۹۸ دلار  و ۸۵ سنت 
طلای ۱۸ عیار  ۱.۰۳۰.۷۰۰


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها