يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۴۸۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
مقدماتی جام جهانی؛
کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی میزبان های ادامه مسابقات مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد. در گروه C که تیم ملی ایران حضور دارد، بحرین میزبان ادامه مسابقات شد. در حالیکه از چند روز پیش خبر میزبانی بحرین به شکل غیررسمی مطرح شده بود، AFC امروز میزبانی بحرین را رسما اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی میزبان های ادامه مسابقات مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 را اعلام کرد.

در گروه C که تیم ملی ایران حضور دارد، بحرین میزبان ادامه مسابقات شد. در حالیکه از چند روز پیش خبر میزبانی بحرین به شکل غیررسمی مطرح شده بود، AFC امروز میزبانی بحرین را رسما اعلام کرد.

میزبان های گروها به شرح زیر است:
گروه A: چین میزبان شد
گروه B: کویت میزبان شد
گروه C: بحرین میزبان شد(ایران، بحرین، عراق؛ کامبوج و هنگ کنگ)
گروه D: عربستان میزبان شد
گروه E: قطر میزبان شد
گروه F: ژاپن میزبان شد
گروه G: امارات میزبان شد
گروه H: کره جنوبی میزبان شد

بحرین در حالی به عنوان میزبان اعلام می شود که تیم ایران 3 بازی از 4 بازی دور رفت در گروه C از جمله بازی با عراق و بحرین را میهمان بوده و حالا در بازی های برگشت از امتیاز میزبانی محروم است و همین کار صعود ایران به مرحله بعدی را دشوارتر می کند.

تیم ملی ایران در حال حاضر پایین تر از عراق و بحرین در رتبه سوم ایستاده و برای صعود به مرحله بعد باید هر 4 بازی دور برگشت را پیروز شود.

ایران در گروه C این مسابقات با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه است و با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول جدول قرار دارد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی این گروه از خرداد سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها