أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۵۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
آخرین وضعیت شهرستان‌ها در اپلیکیشن ماسک قرار گرفت و وضعیت قرمز کرونا در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از ۱۶ فروردین اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، آخرین وضعیت شهرستان‌ها در اپلیکیشن ماسک قرار گرفت و وضعیت قرمز کرونا در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از ۱۶ فروردین اعلام شد.

۴۲ شهرستان شامل ۷ مرکز استان از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند و همچنین ۵۴ شهرستان از جمله ۶ مرکز استان (اردبیل، بجنورد، کرمان، رشت، همدان و یزد) از امروز نارنجی شدند.هم‌اکنون ۸۸ شهرستان قرمز، ۱۳۹ شهرستان نارنجی، ۱۹۸ شهرستان زرد و ۲۳ شهرستان آبی هستند.

شهر تهران از امروز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت، در روز‌های ابتدایی سال جدید، شهر تهران در وضعیت زرد قرار داشت که در ادامه به رنگ نارنجی در آمد و از امروز قرمز شده است.

برای دیدن آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرها اینجا کلیک کنید


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها