يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۶۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
در شرایط حاضر که همه کشور‌ها به دنبال واکسن کرونا هستند و حتی تولید آن به هیچ عنوان با میزان نیاز جهانی همخوانی ندارد، تصور این‌که واکسن وارد بازار سیاه کشورمان شود هم دور از منطق است .
به گزارش پایگاه 598، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره خروج واکسن کرونا از شبکه بهداشت گفت: احتمال خروج واکسن کرونا از شبکه بهداشت به هیچ عنوان وجود ندارد و هر واکسن بر اساس کد مربوطه به یک نفر تزریق شده و اطلاعات آن شخص در سامانه‌های بهداشت ثبت می‌شود؛ بنابراین دقیقا مشخص است که هر واکسن با کد درج شده روی آن به چه فردی تزریق شده است. اطلاعات مربوط به واکسن‌ها در سامانه‌های بهداشت و سامانه تی تک سازمان غذا و دارو ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر که همه کشور‌ها به دنبال واکسن کرونا هستند و حتی تولید آن به هیچ عنوان با میزان نیاز جهانی همخوانی ندارد، تصور این‌که واکسن وارد بازار سیاه کشورمان شود هم دور از منطق است و مردم به هیچ عنوان نباید به این ادعا‌ها توجه و این موارد را باور کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: برخورد با خاطیان و کلاهبرداران در زمینه ادعای فروش واکسن کرونا بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و دستگاه‌های انتظامی و قضایی باید با این موارد برخورد کنند که این موضوع از طریق نیروی انتظامی قابل پیگیری است.

وی بیان کرد: تنها درخواست ما از مردم این است که به هیچ عنوان به این ادعا‌های واهی مبنی بر فروش واکسن کرونا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی و بازار سیاه، توجهی نکرده و هزینه‌های هنگفت برای این ادعا‌های نادرست پرداخت نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها