يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۷۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی طی بیانیه ای خواستار برخورد قاطع و عاجل با مدیر هتاک به خبرنگار مطالبه گر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: " پس از وقوع ماجرای برخورد با خبرنگار شناخته شده یکی از مطبوعات کثیرالانتشار، از همان ساعات اولیه این رویداد ناگوار، ماجرا را از مراجع مختلف مرتبط فرادستی پیگیری کردیم که خوشبختانه منجر به دستور قاطعانه نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و پیگیری استاندار برای پیگیری این موضوع شد.



همچنین از طریق نهاد‌های نظارتی هم تا انتها و برخورد با فرد متعرض، پیگیر ماجرا بوده و اجازه نمی‌دهیم حقی از نمایندگان افکار عمومی ضایع شود و دیگربار این گونه با آنان برخورد شود.


این برخورد تند و زننده درحالی انجام گرفته که بیش از یکسال است رسانه‌ها با وجود مشکلات عدیده صنفی همچنان در خط مقدم مقابله با کرونا استوار ایستاده اند و در آستانه انتخابات امسال نیز بیش از همیشه نیازمند همدلی میان مسئولان و آحاد جامعه و تلاش در راستای ارتقای سطح سرمایه اجتماعی مردم هستیم و برکناری مدیر هتاک و عذرخواهی از جامعه رسانه‌ای حداقل انتظار از متولیان امر در روز نخست انعکاس این خبر بود که متاسفانه علیرغم پیگیری‌ها همچنان محقق نشده است.


این تعرض و برخورد غیرمتعارف با خبرنگار به عنوان نماینده افکار عمومی به جای پاسخگویی و تمکین به مطالبه شفافیت باعث شد تا توجه رسانه‌ها به مسائلی که در سازمان صمت استان وجود دارد بیش از پیش جلب شود و افکار عمومی نسبت به این مسائل حساس‌تر شود.


مواردی مانند شائبه استفاده شخصی از خودروی بیت المال در صمت، ابطال بخشی از پرونده میلیاردی قاچاق برنج، صدور احکام سازمانی غیرمرتبط برای افزایش حقوق نورچشمی‌ها در این سازمان، مخفی کردن پرونده گرانفروش بزرگ برنج، فروش برنج تقلبی، تقلیل پرونده یکهزار تن گرانفروشی مرغ و برخی موارد دیگر از جمله موارد پیگیری شده در گزارش‌های تحقیقی این خبرنگار بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها