کد خبر: ۴۸۶۰۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
محبوبیت دولت طبق آخرین نظرسنجی‌ها؛
روزهای پایانی دولت تدبیروامید به سرعت فرا می‌رسد و یادگار به جا مانده از هشت سال فعالیت ویرانگر حسن روحانی، احساس نارضایتی روزافزون مردم از شرایط موجود می‌باشد. طبق آخرین نظرسنجی که توسط یکی از مراکز معتبر افکارسنجی برگزار شده، بیش از 75 درصد مردم، عملکرد دولت را ضعیف و خیلی ضعیف توصیف کرده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روزهای پایانی دولت تدبیروامید به سرعت فرا می‌رسد و یادگار به جا مانده از هشت سال فعالیت ویرانگر حسن روحانی، احساس نارضایتی روزافزون مردم از شرایط موجود می‌باشد.

طبق آخرین نظرسنجی که توسط یکی از مراکز معتبر افکارسنجی برگزار شده، بیش از 75 درصد مردم، عملکرد دولت را ضعیف و خیلی ضعیف توصیف کرده اند.

حدود 7 درصد پاسخ دهندگان نیز عملکرد دولت تدبیروامید را خوب و خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند.


در بخش دیگری از این نظرسنجی، از پاسخ دهندگان پرسیده شد که چه نمره‌ای به عملکرد دولت دوازدهم می‌دهید؟

بیش از 76 درصد مردم نمره 0 تا 10 را به عملکرد دولت روحانی داده‌اند، همچنین 17 درصد نمره 11 تا 15 و 5 درصد نمره 16 تا 20 را برای دولت دوازدهم در نظر گرفته‌اند.

نکته جالب توجه آنجاست که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان، به عملکرد دولت روحانی نمره صفر تا 5 داده‌اند تا مشخص شود از نگاه مردم، دولت حسن روحانی نمره مردودی را کسب کند.


با توجه به نتایج این افکار سنجی می توان دریافت اصلاح طلبان و دولتمردان که از نگاه منفی مردم نسبت به خود اطلاع دارند، تصمیم گرفته اند عملکرد ضعیف خود را پشت دوقطبی سازی‌های موهوم –که فایل صوتی ظریف در روزهای اخیر را می توان در این حوزه دسته بندی کرد- پنهان کرده و فضا را به سمت و سوی انتخابات 96 سوق دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها