أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۶۱۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاروان پرسپولیس که بلافاصله بعد از بازی مقابل الریان راهی تهران شده بودند، اکنون قرنطینه خود را پشت سر خواهند گذاشت.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس با صدرنشینی در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شد و اکنون با بازگشت به تهران تمرینات خود را برای ادامه لیگ دنبال خواهد کرد.

این در حالیست که طبق دستورالعمل وزارت بهداشت کاروان این تیم بلافاصله بعد از بازگشت از هند و حضور در فرودگاه مهرآباد با دو دستگاه اتوبوس راهی هتل آکادمی ملی شده است تا طبق برنامه اعلام شده این تیم قرنطینه یک هفته‌ای خود را دنبال کند.

قرار است امروز از سرخپوشان تست مجددی دریافت شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشت آنها تمرینات خود را در شرایط قرنطینه دنبال کنند. موضوعی که اعتراض دسته جمعی آنها را از وضعیت در نظر گرفته شده را در پی داشت. اعضای پرسپولیس اعتقاد دارند که طی ٢١ روز حضور در هند با رعایت کامل پروتکل و انجام هفت دوره تست، مشکلی نداشته و خوشبختانه تست هیچ‌کدام از اعضا هم با مشکلی تا این لحظه مواجه نبوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها