يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۳۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
گفت‌وگوی تفصیلی پایگاه ۵۹۸ با نایب رئیس مجلس؛
نیکزاد در این گفت‌وگوی 48 دقیقه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که در صورت عدم کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی، اجماع در جناح اصولگرا بر سر یک کاندیدای واحد مشکل خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چهل روز تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و گمانه زنی ها پیرامون نامزدهای نهایی انتخابات به اوج خود رسیده است.

در همین خصوص به گفت‌وگو با علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر مسکن و شهرسازی دولت دهم نشسته‌ایم تا به بررسی مسائلی همچون آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری، کارنامه یکساله مجلس یازدهم، نحوه کشورداری در دولت دهم، چالش‌های دولت آینده و... بپردازیم.

نیکزاد در این گفت‌وگوی 48 دقیقه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که در صورت عدم کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی، اجماع در جناح اصولگرا بر سر یک کاندیدای واحد مشکل خواهد شد.

وزیر مسکن دولت دهم همچنین با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دولت دهم برای حل مشکلات مردم، اظهار داشت که رئیس جمهور و وزرای دولت دهم مجاهدت را در دوران مسئولیت خود در حد اعلا به انجام رساندند.

نیکزاد با تاکید بر اینکه بایست ساختار قوه مجریه در دولت آینده تغییر پیدا کند، اعلام کرد که چنانچه در دولت بعدی مسئولیتی داشته باشد، هیچ یک از مسئولان و خانواده‌های آنها نبایست تابعیت کشور بیگانه را داشته باشند.

ویدیوی کامل این گفت وگو به نظر مخاطبان گرامی می‌رسد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها