يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۶۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعامل با همه کشور های جهان بویژه با همسایگان برنامه سیاست خارجی دولت من خواهد بود. بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند.
به گزارش پایگاه 598، سید ابراهیم رئیسی در ستاد انتخابات گفت:

تمام انتظار من این بود که عزیزی بغیر از من در این میدان حضور پیدا کند.  چون من ماموریت سنگینی داشتم. با نزدیکی به ایام انتخابات احساس من این شد که در برابر درخواسته های متعدد مردمی، مسئولیت جدیدی برای ایجاد شده است. حوزه دستگاه اجرایی از قوه قضائیه اهمیت بیشتری دارد.

تعامل با همه کشور های جهان بویژه با همسایگان برنامه سیاست خارجی دولت من خواهد بود.

بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده وضعیت فعلی باشند.

در انجام وظیفه شکست معنی ندارد؛ حضور من در این عرصه بر مبنای تکلیف و انجام وظیفه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها