کد خبر: ۴۸۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
گفتاری از آیت الله میرباقری؛
مرحله‌ای که امروز، انقلاب اسلامی باید از آن عبور کند مرحله عبور از جنگ رسانه‌ای دشمن است؛ یعنی در مرحله تولید دستگاه نَبَأ هستیم. ما پیش از این، از فشار اهرم جنگ نظامی دشمن عبور کردیم. یعنی دیگر با حرکت نظامی نمی‌خواهند و نمی‌توانند ما را نابود کنند.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری در یکی از سخنرانی‌های ‌خود به موضوع «انتخابات ایران و امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب» اشاره کرد که در ادامه بخشی از آن می‌آید:

مرحله‌ای که امروز، انقلاب اسلامی باید از آن عبور کند مرحله عبور از جنگ رسانه‌ای دشمن است؛ یعنی در مرحله تولید دستگاه نَبَأ هستیم.

ما پیش از این، از فشار اهرم جنگ نظامی دشمن عبور کردیم. یعنی دیگر با حرکت نظامی نمی‌خواهند و نمی‌توانند ما را نابود کنند.

ما از فشار اهرم جنگ دیپلماتیک هم عبور کردیم؛ دو دهه است داریم مذاکره می‌کنیم و در مجموع نتوانستند انقلاب اسلامی را در مذاکره شکست دهند. در این مذاکرات، پنج قدرت برنده جنگ جهانی یک طرف نشستند و می‌خواستند ما را مهارِ دیپلماتیک بکنند و نتوانستند.

انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸، نرم‌افزار انقلاب مخملی را شکست و امروز  از مرحله جنگ اقتصادی و تحریم هم در حال عبور است.

یعنی ملت ما و انقلاب ما ابزارها و اهرم‌های فشار دشمن را دارد کُند و نابود می‌کند و از کار می‌اندازد، به‌طوری که نمی‌توانند با کشورهای دیگر هم این‌طور برخورد کنند.

مرحله‌ای که ما الآن در آن هستیم، مرحله خبرسازی و تولید نَبَأ است. به تعبیر ادبیات دینی، مرحله مقابله با نبأ فاسق است که در سوره حُجُرات از آن بحث شده است. دنیای مجازی و ارتباط لسانی‌ای که مدیریتش دست غرب است، ولو به شما هم اجازه حضور بدهند، مادامی که مدیریتش در دست آنهاست، محیط نجوای شیطان است. سوره حجرات را ببینید. اگر  به دستگاه خبرسازی آنها که نبأ فاسق است گوش فرا دادی، اقتتال و درگیری و سوء‌ظن و تنابز بالالقاب و تجسس و بدگویی و غیبت ایجاد می‌کند. اگر به این نبأ فاسق گوش بدهی، چنین اتفاقاتی می‌افتد. امت مؤمن اگر می‌خواهد بر رقیب پیروز بشود باید بر دستگاه نبأ و خبرش، که حالا امروز مدرن شده شده و بر اهرم امپراتوری‌های رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای غلبه کند و از آن عبور کند. ما الآن در این مرحله هستیم.

بدانید در این انتخابات ریاست جمهوری هم دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای‌شان به صحنه می‌آیند و می‌خواهند که غرب‌گراها را سر کار بیاورند. ان‌شاء‌الله اگر این بار ظرفیت امت ما این باشد از فضاسازی‌های رسانه‌های جهانی عبور کنند، ان‌شاء‌الله حرکت انقلاب تسریع خواهد شد.» ۱۴‌۰۰/۲/۳۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها