أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۷۱۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
در حالی که همزمان با افزایش گرما و نیز غیر ممکن شدن استفاده از برخی نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی، تراز تولید و مصرف برق در کشور نامتعادل شده است، بانک ملی ایران اقداماتی را به منظور کاهش مصرف برق عملیاتی کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با کاهش مصرف برق شبکه تا حد ممکن، استفاده از انرژی خورشیدی به منظور تامین برق مصرفی برخی واحدها در این بانک با دقت در جریان است.

انرژی خورشیدی، یاور بانک ملی ایران در روزهای اوج مصرف برق

شعب مرکزی، سعدی، حافظ و ساختمان مدیریت واقع در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران و همچنین اداره امورشعب استان البرز از جمله مراکزی اند که به نیروگاه خورشیدی مجهزند.

پیشتر بانک ملی ایران موفق شده است گواهی استاندارد بین المللی ایزو 50001:2011 را که به حوزه بهینه سازی مصرف انرژی مربوط است، دریافت کند.

بانک ملّی ایران با آگاهی از محدودیت منابع انرژی فسیلی و نقش کلیدی خود در صیانت از این منابع انرژی، در راستای مسئولیت اجتماعی و همسو با سیاست های کلان کشور در راستای توسعه پایدار، افزایش بهره وری، مصرف بهینه انرژی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و اجرای موثر قوانین کشور از جمله قانون اساسی در حوزه محیط زیست، خط مشی مدیریت انرژی را نیز تدوین کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها